lördag 3 mars 2012

Plåtskåp......





.......är mitt nya "svarta"......Jag skulle kunna köpa hur många som helst! SÅ snyggt om du frågar mig! De 2 översta (nåja, det ena är väl mer lådor än skåp) kommer från fantastiska Dusty Deco och borde ha en given plats i vardagsrummet när vi renoverat där! Det turkos (mer turkost i verkligeheten än på bild) i mitten är från R.O.O.M och skulle passa perfekt i vårt sovrum! (om det inte vore för att vi kanske behöver få plats med sängen också) De 2 nedersta bilderna är från vår hall. Skåpet är från en gammal industri i Vetlanda på 40-talet. Jag älskar färgen! Idag har jag tagit lite bilder här hemma som jag tänkte visa framöver! Så håll utkik!

2 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Det är vi ju inte bortskämda med så det ser jag fram emot! ; )
Ursnygga skåp, men gissar att vi snart kanske eventuellt tröttnar på dessa omklädningsrumsskåp...? Eller tror du att trenden håller i....?
Fint du gjort i butiken förresten.
Kul att du är tillbaka på bloggen... Kram!

Fru Vintage sa...

Haha! Näe...har nog varit lite snål på den fronten;) Ja, visst är de snygga! Tröttnar gör vi säkert, som med det mesta....:) Men för mig brukar det räcka att möblera om lite så håller det ett tag till! Tack! Har du varit i butiken? Kramkram

Skicka en kommentar